Masa itu emas.

Tuesday, April 12

orang yang mncintai kamu AKAN....

adakah org yg brada disisimu sekarang melakukannya dengan cara2 sperti brikut?
kalau ada,jgn mensia-siakan insan trsebut,kerana kamu akan menyesal kerana insan sebegini hanya
akan datang sekali dalam seumur hidup.oleh itu,hargailah dia sebaiknya ..

1.belajar menyukai lagu2 kesukaanmu, bahkan mungkin meminjam CD kamu, kerana dia ingin tahu apa
kesukaanmu. baginya kesukaanmu,kesukaannya jaga
2.org yang mncintai kamu akan memberikan suatu barang miliknya yang mungkin buat kamu itu adalah
sesuatu yang biasa, tetapi itu adalah suat barang yang istimewa buat dia ..
3.orang yang mencintai kamu selalu ingin berada dekat denganmu dan ingin menghabis kan hari-harinya
bersama kamu .
4.orang yang mncintai kamu bertindak lebih seperti saudara daripada seperti seorang kekasih ..
5. orang yg mncintai kamu sering melakukan hal-hal yang pelik seperti menelefonmu banyak
kali dalam sehari, atau mmbangunkanmu ditengah malam untuk mengirim SMS atau menelefonmu 
kerana saat itu dia sedang memikirkanmu..
6.kali terakhir bertemu kamu sedang sakit, beberapa hari kemudian dia akan mengirim sms da menanyakan 
keadaanmu kerana dia risau akan kamu ..
7.jika kamu berpindah ke tempat lain , dia akan memberikan nasihat supaya kamu sentiasa berwaspada 
dengan keadaan sekeliling yang mungkin akan mmbawa pengaruh buruk bagimu ..
8.ketika orang yang mencintai kamu sedang merindukanmu dan melakukan hal-hal yang membuat 
kamu merasa rimas atau gila dan kamu memberitahunya tindakannya membuatkan kamu trganggu 
dia akan meminta maaf dan tak akan mengulanginya lagi...
9.jika kamu memintanya untuk mengajar kamu  dengan sabar walaupun kamu mungkin orang yang 
paling bodoh di dunia ...
10.jika kamu menolaknya suatu hari nanti, dia akan menyedarinya dan melarikan diri daripada 
kehidupanmu, walaupun waktu itu hatinya terluka...

mimpi yang smpurna

Adakah cukup ku kenal diriku??
kamu kenal dirimu?
dirimu kenal daku?

Pencarian tidak berakhir,
namun ku tahu,
aku tidak bermimpi,

kau memenuhi mimpiku,
memenuhi mindaku.
sampai bila aku tidak tahu,

Masa terus berlalu,
kau sudah sebati dalam mimpiku,
tanpamu,tidak sempurna mimpiku!!

Thursday, March 17

bday !! bday !!

 assalammualaikum ..
smlm bday ayah nasti sgt sronok ..
coz ade kejutan yg mmbuatkn ayah happy ..
tibe2 mmbe ayah dari ipoh dtg ke rumah utk celeb bday ayah ..
mmg happy laa .. smpai da pkol 11 lbih ayah bersmbang je ..
al maklum laa da lme xjmpe .. nme uncle 2 uncle romeo ..
dye laa bestfwen ayah (mse zaman mude2 dulu smpai skarang :) kot )
hahahahha :))
happy bday ayh !!!!!!!!

Wednesday, March 16

selamat hari jadi AYAH

hari ni hari jdi ayh aq yg ke-47
salamat hari jdi smoga pajang umor and di murah kn rezeki ..
kami syg ayah .. 

ohh happy-happy


weeeeee :)
opss lpe plak nk bgi salam ..

assalamualaikum :)
huhu da lame x update blog ini ..
rse rndu plak kt blog nasti yg trcinte ni..
wahahahha ..
cuti skola da nk habis !!!
mmgu dpan da  start skola cm biase .. 
yay ! xsbar nye .. rndu a kt mmbe2 aq ..
al mklum laa cuti ni rmai mmbe2 yg gi kuar holiday ngan family ..
nasti pon sme :) hehee ..
first nasti ingt nk gi johor ..
pas2 xjdi plak , coz kakak xnk follow..
and then ayah tukar plan gi brcuti kt genting ..
stay kt genting skejp je coz ayah ade keje ..
kteorg duduk 2 hari 1 mlm je ..
tpi aktiviti kteorg mmg pdat ..

hari sabtu (malam) ...
aq kuar gi psar mlm kt genting ..
pas2 aq trjmpe 3 org dak klaz aq kt sne ngah brjln2 ..
aq rse cm nk tego , tpi xjdi plak ..
coz dye tggi susah nk ckp ngan dye ...
hehehe..pas2 aq call mmbe aq coz boring jln sorg2 kt genting 2 ..
pas2 dye ckp kt aq cmni `ade aq kesah ' 
perh brangin plak tgn aq ni..
rse cm nk cmpk dye msok dlm zoo je ohh ...
hahahah ..
ehh seda x seda da bnyak kot cite yg aq tulis ni ...
hohohoh ... hmm k laa smpai disine sje laa crite yg aq nk cite kt korang sume ..

wassalam .....



Thursday, February 10

AWAK !!!!

awak,awak,awak ..
saya rndu senyuman awak ,
saya rndu gelak tawa awak ,
saya rndu cara awak brcakap ,
saya rndu cara awak brjalan ,
saya rndu rmbut awak .
tapi awak tak perlu tahu itu semua ..

awak,
pernah ke awak tnye ape perasaan saya ..
apabila awak tak mnjawab panggilan saya ..
dan tak mnbalas msg saya ..
pernah ke awak tnye semua itu ..

awak,
saya sangat sunyi ,
saya perlu kan perhatian dari awak,
walaupun hanya 5saat sudah cukup bagi saya,
saya tahu awak selalu sibuk dengan kerja awak,
tapi awak selalu kata kat saya macam ni,
`saya akan merindui awak setiap hari,awak jangan risau ok'
`walaupun awak jauh saya sentiasa berada disisi awak'
tapi itu semua hanya la omongan kosong ,

awak,
saya nak awak tahu yang saya betol2 sayang kan awak ..
saya perlu kan awak dalam hidup saya !!

Tuesday, February 1

MELUKIS !!

hari ni (1/2/2011)
hari ni aq rse bosan sgt ..
tpi dlm bosan2 aq bley melukis bnyk gmba <3
tpi x secantik mne pon .. klu nk di bnding kan dgan pelukis2 yg da pro ..
hmm ape2 pon aq da kemajuan tuk melukis kan ..
wahahaha (aq bange dpt lukis gmba ni )